Strategia promocji marki i produktu
W zależności od tego, co mamy zamiar promować, ale także jaki cel, ma takie promowanie wywołać.
2020-08-12, 11:31

MARKA, CZYLI JAKOŚĆ

Marka, markowy produkt, to coś co jest wysokiej jakości, ale poza tym, że coś zostanie dobrze wyprodukowane, jest niezawodne i cieszy się pozytywną opinią, także promocja marki ma znacznie, zwłaszcza jeśli produktów będzie więcej niż jeden, a każdy z nich posłuży do czegoś zupełnie innego.

KRÓTKOTERMINOWA STRATEGIA – PRODUKT

To promowanie określonego produktu, tak aby jak najszybciej trafił on do konsumentów. Co to oznacza? Chodzi głowie o to, aby jak najszybciej nastąpiła sprzedaż, bo na przykład koniunktura sprzyja, albo popyt wzrósł i jest ku temu potencjał. Warto w takich momentach chwytać okazje i sprzedawać dużo, tam gdzie to tylko jest możliwe. Ale nie można zapominać o jednym, taka krótkoterminowa strategia, także może budować wizerunek firmy, albo jakość marki, można ona więc dodatkowo stanowić jednocześnie także tą drugą, długoterminową promocją.

DŁUGOTERMINOWA STRATEGIA – MARKA

Jeśli chodzi o promowanie marki, na to potrzeba czasu, ale także odpowiednich środków prowadzących do celu oraz wiedzy o odbiorcach produktów. Te wszystkie dane i narzędzia są potrzebne do przekazywania odbiorcom krótkich komunikatów, które stanowią tak zwany „komunikat marki”. Niektóre z nich oferują produkty przeznaczone dla większości użytkowników, ale ich zastosowanie ma wzbudzać określone skojarzenia. Komunikat marki, tworzy więc określone okoliczności, z którymi ma się ów marka kojarzyć.

Chcesz przemówić językiem korzyści? To ile sztuk potrzebujesz?

KONTAKT / AUTOR
Anita Zielke
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.